Lietošanas Noteikumi
Pēdējā redakcija: 2024.gada 27.jūlijā
Andra Sproģe, personas kods 110477-12085, adrese: Pludmales iela 16, Vecumnieki, Vecumnieku pagasts, Bauskas novads, LV-3933, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
Individuāli pasūtīto Anda Sproģe Art preču izgatavošana var aizņemt līdz divām kalendārajām nedēļām.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
3. Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:
- Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
- Visa/Mastercard karšu maksājumi
NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.
Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.
Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
4. Piegādes noteikumi
Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Eiropas savienības dalībvalstīm. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: pakomātu piegādes partnerus, kurjerpasta vai pasta pakalpojumus.
Baltijas valstīs piegāde tiek veikta ar Omniva pakomātiem vai Omniva kurjerpastu.
- Piegāde Latvijā – BEZMAKSAS.
- Piegāde Igaunijā un Lietuvā – 4.90 EUR.
- Piegāde ārpus Baltijas valstīm uz jebkuru citu Eiropas savienības dalībvalsti tiek aprēķināta atsevišķi, informējot par to klientu. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam.
- Preci iespējams izņemt BEZMAKSAS Pludmales ielā 16, Vecumniekos, Vecumnieku pagasts, Bauskas novads, LV-3933, saņemot apstiprinājuma e-pastu, kad prece ir gatava saņemšanai.
Preces izgatavošana un nosūtīšana klientam var aizņemt līdz 20 dienām. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.
5. Atteikuma tiesības un preču atgriešana
Saskaņā ar Latvijas Republikas MK 20.05.2014. noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” pircējam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā pēc preču saņemšanas, neminot iemeslu, atkāpties no līguma un atgriezt interneta veikalā iegādāto. Atkarībā no radušās situācijas, pircējam ir tiesības uz naudas atmaksu, preces nomaiņu, un/vai kompensāciju, atbilstoši situācijai.
Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts , internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
Interneta veikals Anda Sproģe Art nodrošina iespēju atgriezt vai arī samainīt iegādātās preces, izmantojot platformu atgriesana.omniva.lv
- Aizpildi preču atgriešanas formu platformā atgriesana.omniva.lv ŠEIT.
- Pēc atgriešanas formas aizpildīšanas uz Jūsu norādīto tālruni un e-pastu tiks nosūtīta informācija ar sūtījuma atgriešanas kodu un tālāko.
- Dodieties uz tuvāko Omniva pakomātu, ekrānā izvēlieties “Sūtīt sūtījumu” > “Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti”, ievadiet sūtījuma atgriešanas kodu un sekojiet tālākajiem norādījumiem ekrānā.
- Lūdzam ņemt vērā, ka preci atgriezt ar pakomāta starpniecību iespējams, ja sūtījuma iepakojuma izmērs nav lielāks par 38 x 64 x 39cm un tā max svars nepārsniedz 30kg.
Nauda tiks atmaksāta vēlākais 14 dienu laikā, no preces atgriešanas formas iesniegšanas brīža portālā atgriesana.omniva.lv
Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.
Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.
Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.
Pircējs pilnībā sedz preces atgriešanas izmaksas par saviem līdzekļiem.
6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem kas radusies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz [email protected]
Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .
Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.
7. Pircēja personas datu apstrāde
Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz [email protected]
8. Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.